Regnbågshund



Vad tycker ni, vänner? Ska jag byta färg?

Kommentarer

  1. Mycket tjusigt. Men byt inte färg permanent, dear Emser. Du är fin som du är! Promise!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad många fina & vackra bilder :)) jag är så förtjust i Tollare, hade funderingar i början när jag skulle skaffa mig en valp, men jag föll i stället för en BC -blandis tjej, hon är nu 7 år ung och full med spring i benen som en valp.

    Hoppas ni får en fin & trevlig dag!
    Vänliga Voff!
    /Di& vovvarna

    Ps. vi återkommer gärna flergånger, och hittade hit via Stribergs stations blogg, till Mians blogg och vidare till er. D.s.

    SvaraRadera
  3. Kesu: Jag är nog beredd att hålla med. Men lite kul var det med fönsterprismat som målade om vår hund.

    DI o Vovvarna: Välkommen hit! Det är så kul när man via än den ena, än den andra hittar till nya, spännande bloggar. Vi hade också en bordercollie förut, men han gick bort av ålder förra sommaren. Det var efter det den här krabaten hamnade i vårt hem.

    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar