Pipleksak








Kommentarer

  1. Äntligen har matte och husse fattat vad en hund behöver!
    Felicia

    SvaraRadera
  2. Ninna: Jag har SÅ roligt. Jag biter och biter och den skriker så ljuvligt. Låter som en mås i nöd. Mumma för en fågelhund som jag...

    SvaraRadera
  3. En mås i nöd. Hihihi! Jag KÄNNER hur han spjärnar och drar Mira. Urbra fångat! Hur fasen leker du med Emser och tar så skarpa bilder samtidigt???

    SvaraRadera
  4. Kesu: KWÄÄÄÄ! Rycker och sliter och ruskar. Fattar inte styrkan i den där lilla halsen!

    Hum... Några yrkeshemligheter kan jag väl få ha... ;)

    SvaraRadera
  5. Jamen det är klart att du måste. Få. Ha. Blev bara så himmelens imponerad. :)

    SvaraRadera
  6. Nä men se där.. En sådan pipleksak hade Emsers bror Harry också! Den höll tyvärr bara några dagar.. :)

    SvaraRadera
  7. Kesu: :)

    Carro och Harry: Hm... Den är hel fortfarande, faktiskt...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar